SCHOOL

Måste börja inlägget med förlåt ännu en gång. Har inte haft tid till att blogga.
I måndags började jag skolan, ny skola,nya klasskompisar och allt det där. Dom två första dagarna snacka nästan ingen. Men det är nu alla börjat snacka med varandra typ. Igår gick vi till tjugo i fyra, långa dagar nu på högstadiet, i mellanstadiet så slutade vi klockan två eller ett.
söndags tror jag det va, då var jag på Center Syd och köpte några tröjor på New Yorker för trettiofem kronor och sedan köpte jag även en kalender till skolan på Bokia tror jag eller någon annan bokhandel, minns inte riktigt. Sedan i måndags så cyklade jag till skolan, det var ju då vi började efter några veckors sommarlov. Men det känns skönt att ha kommit in i rutinerna igen. Första dagen skulle vi berätta om oss själva och sånt där som man gör när man börjar i en ny klass/skola, vi fick skåp också och jag fick ett jättesegt det går knappt ens att öppna, men jag vänjer mig väll snart. I tisdags började vi ha lektioner, matte och svenska bl.a. Sedan nästa månad ska vi få ipads som vi kommer använda väldigt mycket.
 
Och idag så var jag i skolan och hade min första spanskalektion ,det verkar vara jätteroligt. Sedan har jag även haft matte, historia, bild, idrott. Vi slutade tjugo i tre tror jag inte helt säker...
Men nu ska jag gå & städa på mitt rum och sedan efter de tänkte jag gå & duscha. Det kommer ett "recept" sedan på en bodyscrub och ett kvällsinlägg.
 
 

  0 kommentarer på "SCHOOL"


Ge gärna en kommentar!:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Hej bloggläsare! Mitt namn är Jina, jag är tretton år. Jag lever livet som en helt normal tonårstjej. Jag fangirlar The Fooo som jag älskar, haha! Jag älskar även att fotografera som jag gör med min Canon eos 1100D jag fotar nästan allting men för det mesta fotar jag naturen och poträtt. Jag gillar smink & kläder också som ni kommer få se väldigt mycket i min blogg. Jag kommer skriva tips till er då & då, och ibland kommer jag även skriva ut mina tankar till er!

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • [email protected]





    Design laget av Julie Viktoria