Läger

Hejsan på er!! 

De var jätteroligt på lägret, vi var då på ett läger i Hästveda, en bit utanför Hässleholm. Där fick vi bada, paddla, och njuta utav den fina naturen som fanns där. Vi bodde i stugor med klassen, tjejer för sig och killar för sig. Vi blev uppdelade i fyra olika grupper med 7B. Då vi fick en chans att lära känna varandra bättre. Vi gick runt på olika stationer, vilket var jättekul då vi fick lära känna dom personerna som höll i dom olika aktiviteterna på dom olika stationerna. På kvällen satt vi framför lägerelden och berättade spökhistorier, senare skulle vi gå tillbaka till våran stuga. Sedan gick vi på en liten "spök"runda i skogen vid tolvtiden.. Sedan när vi kommit hem så pratade vi och sånt som tillhör när man är på läger. På tisdagen kom läraren in och väckte oss, dock så hade vissa av oss knappt sovit... Men vi var tvungna att gå upp och äta frukost. Sedan gick vi och klädde på oss, sedan fick vi städa. Sedan kom bussen och hämtade oss, och vi åkte hem. Sedan gick jag, Emelie och Miranda hem. När jag kom hem var jag jättetrött, så jag åt bara lite och sedan somna jag. 

Och igår vart jag med Emelie, vi åt på McDonalds. Mums! Sedan cyklade vi vidare till ÖoB i ösregnet, där köpte jag en ansiktesmask och tuggummi. Sedan följde jag med Emelie hem, och hjälpte henne med en sak. Sedan så gjorde vi inget särskilt, tog en massa oseriösa bilder och snackade. Sedan när klockan var åtta typ cykla jag hem. Sedan valde jag att uppdatera min iPhone till iOS7, uppdatering är verkligen jättebra, loveit! Tyckte först att apparna och de var jättefult, men faktiskt nu när jag vant mig så tycker de är skitsnyggt! Idag är jag sjuk och har bara legat i soffan hela dagen. 
Detta blev ett långt inlägg, men vi bloggas senare!





  0 kommentarer på "Läger"


Ge gärna en kommentar!:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Hej bloggläsare! Mitt namn är Jina, jag är tretton år. Jag lever livet som en helt normal tonårstjej. Jag fangirlar The Fooo som jag älskar, haha! Jag älskar även att fotografera som jag gör med min Canon eos 1100D jag fotar nästan allting men för det mesta fotar jag naturen och poträtt. Jag gillar smink & kläder också som ni kommer få se väldigt mycket i min blogg. Jag kommer skriva tips till er då & då, och ibland kommer jag även skriva ut mina tankar till er!

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • [email protected]





    Design laget av Julie Viktoria