tjugoförsteochtjugoandreseptember

Hej på er! Inget inlägg igår, nej! Varför vet jag inte.. Igår så åkte jag till Nova, jag handlade ingeting. När vi varit på Nova så åkte vi vidare till Lidl för att handla. När vi kom hem så åt vi lite bullar, vi köpte. Sedan åkte vi och handlade middag eftersom dom hade inte det vi skulle ha på Lidl. Jag behövde nya hårproudukter, så jag köpte 2 nya balsam. Sedan när jag kom hem så fotade jag lite vattendroppar, hur enkelt som helst ju och det blir ju fina bilder också! Och sedan idag har jag inte gjort någonting typ, förutom att kollat tv, hehe...
 

  1 kommentarer på "tjugoförsteochtjugoandreseptember"

Postet av: aina [fotoblogg]
Jättefin blogg du har :)
2013-09-22, 15:33:49
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Ge gärna en kommentar!:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Hej bloggläsare! Mitt namn är Jina, jag är tretton år. Jag lever livet som en helt normal tonårstjej. Jag fangirlar The Fooo som jag älskar, haha! Jag älskar även att fotografera som jag gör med min Canon eos 1100D jag fotar nästan allting men för det mesta fotar jag naturen och poträtt. Jag gillar smink & kläder också som ni kommer få se väldigt mycket i min blogg. Jag kommer skriva tips till er då & då, och ibland kommer jag även skriva ut mina tankar till er!

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • [email protected]





    Design laget av Julie Viktoria