Måndag

Idag är det måndag igen.. Har varit jättetrött hela dagen, men idag fick vi våra ipads. Så vi hade 2 timmars genomgång med ipadsen, med det är ju mycket bättre än en vanlig lektion. Efter skolan stack jag till min storebror där min pappa passade hans ena barn eftersom dom var och jobbade. Efter det så cyklade jag och pappa hem. Sedan har jag bara chillat typ haha. Men hoppas ni haft en bra dag så bloggar vi imorgon!


  0 kommentarer på "Måndag"


Ge gärna en kommentar!:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:




Hej bloggläsare! Mitt namn är Jina, jag är tretton år. Jag lever livet som en helt normal tonårstjej. Jag fangirlar The Fooo som jag älskar, haha! Jag älskar även att fotografera som jag gör med min Canon eos 1100D jag fotar nästan allting men för det mesta fotar jag naturen och poträtt. Jag gillar smink & kläder också som ni kommer få se väldigt mycket i min blogg. Jag kommer skriva tips till er då & då, och ibland kommer jag även skriva ut mina tankar till er!

+ Legg meg til som venn


Kontakt/sponsorer:
  • [email protected]





    Design laget av Julie Viktoria